fancy sweet delights


λεκέδες στο τραπεζομάντιλο

Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

κουζινομαγειρέματα κάνεις όταν έχεις κουζίνα αλλά...δεν έχω κουζίνα καρδιά μου

γεια σας κορίτσια
καιρό έχω να σας γράψω από την κουζίνα μου
που δεν έχω

είπαμε μετακόμισα
αυτό σημαίνει άπειρες δουλειές (πάνω από όλα...)
κι εγώ έχω τον ασυμμάζευτο ακόμα
όμως νοίκιασα...ρετιρέ
κορίτσια είμαι ενθουσιασμένη, είναι υπέροχο το σπίτι
αν και λίγο μικρό
έχει τεράστια βεράντα
αλλά αυτά θα τα πούμε στον κήπο ;)

το σημαντικό? δεν έχει κουζίνα :))

αυτό η αλήθεια είναι ότι δεν το παρατήρησα πριν το νοικιάσω
μετά το συνειδητοποίησα

όμως
 δεν πτοούμαι

ούτως ή άλλως το ντελίβερι στην Αθήνα ήταν καθημερινό φαινόμενο
αν και η μαγειρική μου είναι κάκιστη, λέω να επιδοθώ εκτενέστερα
αλλά σε τι κουζίνα?

ο σπιτονοικοκύρης μου πρότεινε να μαγειρεύω στην δική του κουζίνα
μέχρι να φτιάξω την δικιά μου
και αυτό έκανα φυσικά χθες
έφτιαξα πατάτες τηγανητές
ωραίες βγήκαν στο τέλος

 

αλλά μέχρι να φθάσω στο τέλος...έζησα ένα δράμα
με την ιδέα του σπιτονοικοκύρη να βάλω καπάκι στο τηγάνι

μαζεύτηκαν υδρατμοί μέσα στο λάδι
το λάδι έσκαγε παντού όταν έβγαζα το καπάκι
και γυρίζοντας τις πατάτες, έπαθα έγκαυμα στο χέρι
αν είναι δυνατόν κι όμως συνέβη κορίτσια
έχω φουσκάλες στο δεξί χέρι, στον λαιμό μου και μία στο αριστερό μου χέρι...

αυτά τα νέα μου...
αν ξέρετε blog μαγειρικής πείτε το
θα γίνω μια τέλεια μαγείρισσα

που θα πάει, δεν θα τα μάθω τα ντελίβερι? θα τα μάθω...

πάμε σε συνταγή?

Οι αξεπέραστες τηγανητές πατάτες της Αγλαΐας

 

Καθαρίζουμε ξώπετσα τις ξερικές πατάτες μ’ ένα κοφτερό μαχαίρι ή με το ειδικό λεπίδι (και τούτο όχι μόνο βέβαια για λόγους οικονομίας, σημασία κυρίως έχει να μη σκάψουμε βαθιά στον καρπό, καθώς όλη σχεδόν η νοστιμιά της πατάτας βρίσκεται ακριβώς κάτω από τη φλούδα). Τις κόβουμε σε αρκετά χοντρές φέτες και αμέσως μετά σε χοντρά επίσης μπαστουνάκια (που οι επαγγελματίες συνήθως σνομπάρουν, προτιμώντας τα λεγόμενα σπιρτόξυλα). Οι ειδικοί συνιστούν τώρα να στεγνώσουμε τις κομμένες πατάτες προσεχτικά.
Η μητέρα μας, η Αγλαϊα, επιμένω εγώ, είχε μεγάλο δίκιο που αψηφούσε την περιττή αυτή φροντίδα και τις άφηνε με τη λίγη ευεργετική υγρασία που έχουν επάνω τους μόλις κοπούν. Φυσικά και θ’ ακολουθήσουμε τις οδηγίες της στο θέμα αυτό,όπως και σε όλα τα επόμενα βήματά μας.
Βάζουμε τις χοντροκομμένες πατάτες μας μία μία στο ευρύχωρο τηγάνι μας με το καυτό λάδι (ελαιόλαδο απαραιτήτως- ελέγχονται σαφώς οι θεωρίες για το ότι άλλα φυτικά έλαια καπνίζουν λιγότερο στις υψηλές θερμοκρασίες). Λιγοστό είναι το λάδι μας, δεν χρειάζεται να κολυμπούν μέσα οι πατάτες (προσοχή ωστόσο να μην παραγεμίσουμε με πατάτες το τηγάνι μας, διότι θα έχουμε επικίνδυνα θερμομετρικά σκαμπανεβάσματα.) Όσο πιο πολύ αερίζονται καθώς σιγοτηγανίζονται πλέον τόσο πιο κριτσανιστές θα είναι στο τέλος (κι από μέσα τρυφερή όσο ποτέ η ψίχα τους).
Και δύο τελευταίες ιεροσυλίες, στα μάτια πάντα των επαϊόντων. Μόλις αρχίσουν να ροδίζουν σκορπάμε πάνω από τις πατάτες λίγο αλάτι χοντρό και τις ανακατεύουμε πλέον συνέχεια από δω κι εμπρός. Υπάρχει όντως ο κίνδυνος να τις πληγώσουμε ελαφριά όσο τις αναδεύουμε, καθώς είναι ακόμα πολύ ευάλωτες. Αλλά σας διαβεβαιώνω πως κερδισμένοι θα βγούμε και πάλι. Οι χυμοί δεν θα προλάβουν να φύγουν από τις μικρές λαβωματιές, οι οποίες καθώς θα επουλώνονται θα μας χαρίσουν μιαν ακόμα πιο τραγανή

via




















kiss...fancy~

4 σχόλια:

  1. μπορεί να μην έχεις κουζίνα...αλλά το ρετιρέ είναι τέλειο ;) πάντως ο καφές που μου έφτιαξες μια χαρά ήταν...ε όσο για τις πατάτες, μη σκάς :))

    καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γνωρίζω να φτιάχνω, όλων των ειδών τους καφέδες ;)
      την είδες την επαγγελματική διπλή εσπρεσιέρα, άντε να δω που θα την βάλω :))
      kiss...fancy~

      Διαγραφή
  2. αφού βγήκες ζωντανή πάλι καλά!!!!!
    Πρέπει να γίνανε super!!!!!!
    Μα κι εσύ να μην δεις ότι λείπει η κουζίνα!!!
    Καλό βράδυ !!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το θρίλερ της πατάτας Δέσποινα! μην νομίζεις οτι δεν έχει καθόλου κουζίνα, αλλά είναι η κλασική φοιτητική που αν βάλεις ψυγείο προδιαγραφών, έκλεισε το μέρος :)) να δω που θα βάλω τα υπόλοιπα κουζινικά που είναι στις κούτες ακόμα
      kiss...fancy~

      Διαγραφή

Hello...Cupcakes ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...